Menu
Aby założyć konto na stronie Bonore.pl, należy kliknąć „Zaloguj” w prawym górnym rogu strony, a następnie wybrać „Załóż konto”.
Tak, w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować. Zakupu można dokonać bez potrzeby logowania, wystarczy dodać zegarek do koszyka, następnie kliknąć „przejdź do kasy” i “kup bez rejestracji” gdzie należy podać dane do wysyłki oraz wybrać sposób płatności.
Aby złożyć zamówienie, należy wybrać produkt i dodać go do koszyka. Następnie nastąpi przekierowanie, w którym klient będzie miał możliwość dodanie do produktu dodatkową usługę grawerowania i/lub pakowanie na prezent. W dalszych krokach należy przejść do podsumowania, uzupełnić dane do wysyłki, wybrać metodę dostawy i płatności.
Zamówienie można anulować, kontaktując się z naszym biurem obsługi klienta w oknie czatu, poprzez formularz kontaktowy (w zakładce kontakt w prawym górnym rogu strony), telefoniczne pod numerem 22 642 89 42 lub mailowo info@bonore.pl.
Kod rabatowy można wpisać po kliknięciu koszyk. Zobaczysz duży, czerwony przycisk „Przejdź do podsumowania”, a zaraz pod spodem będzie widoczna opcja „Dodaj kod rabatowy”.
W celu otrzymania faktury VAT z numerem NIP, prosimy o zaznaczenie w ostatnim kroku zamówienia “Chcę fakturę VAT” i wypełnienie formularza. Późniejsza zmiana faktury z imiennej na firmę nie będzie możliwa.
Dane w zamówieniu można zmienić, kontaktując się z naszym biurem obsługi klienta w oknie czatu, poprzez formularz kontaktowy (w zakładce kontakt w prawym górnym rogu strony), telefoniczne pod numerem 22 642 89 42 lub mailowo info@bonore.pl. Zmiana będzie możliwa, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane.
Wszystkie produkty oznaczone „Darmowa dostawa 24h” znajdują się w naszym magazynie i są dostępne od ręki w co najmniej w jednym z naszych salonów - dostępność w danym salonie jest widoczna na stronie produktu.
Czas realizacji zamówienia wyszczególniony jest przy każdym z produktów na naszej stronie i wynosi od 24h do 10 dni. Jeśli produkt posiada oznaczenie jako „dostępny w magazynie, wysyłamy w ciągu 24h” oznacza to, że zamówienie na taki produkt możemy zrealizować „od ręki”. W przypadku biżuterii na zamówienie, czas realizacji ustalany jest indywidualnie i w tym przypadku prosimy o kontakt z naszymi pracownikami. Informacje o dostawach znajdziesz w zakładce: Czas realizacji zamówienia.
Tak, zamówienia można odbierać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym, który mieści się przy Alei Witosa 31 lok 108 Galeria Panorama w Warszawie lub salonie Bonore Premium na Powiślu przy ulicy Wybrzeże Kościuszkowskie 45, Warszawa. Podczas składania zamówienia możesz wybrać jedną z lokalizacji odbioru zamówienia.
W momencie realizacji zamówienia automatycznie wysyłamy e-maila z numerem listu przewozowego do śledzenia przesyłki.
Zamówienie jest gotowe do odbioru po tym jak klient dostał od nas informację. Standardowo jest to wiadomość SMS-owa, w przypadku braku numeru telefonu wysyłana na e-mail klienta.
W momencie realizacji zamówienia automatycznie wysyłamy e-maila z numerem listu przewozowego do śledzenia przesyłki. Jeżeli taka wiadomość nie trafiła na skrzynkę mailową, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Produkty oznaczone jako „Wysyłka w 24h” są dostępne w sprzedaży w naszym salonie stacjonarnym od ręki (CH Panorama, Al. Witosa 31 w Warszawie, lokal 108). Informacje, gdzie jest dostępny dany produkt, znajdziesz w karcie produktu nad przyciskiem „dodaj do koszyka”
Zwrot środków pojawi się na koncie klienta w ciągu 14 dni roboczych.
Zgodnie z regulaminem mamy 14 dni na rozpatrzenie przesyłki. Oczywiście postaramy się przeprocesować przesyłkę jak najszybciej. W momencie jej rozpatrzenia zostanie wysłane potwierdzenie e-mail na adres mailowy podany w złożonym zamówieniu. Czas realizacji wymiany zależy również od dostępności wybranego produktu.
Na zwrot artykułu zakupionego w sklepie Bonore klient ma 100 dni.
W przypadku procedury gwarancyjnej prosimy postępować zgodnie z instrukcją na naszej stronie: Serwisy i reklamacje lub zgodnie ze wskazówkami, które znajdują się na karcie gwarancyjnej.
Produkt można również odesłać do naszego sklepu wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym. Prosimy o oznaczenie pudełka zewnętrznego jako REKLAMACJA. Skrót do darmowego zwrotu znajdziesz TUTAJ.
Zaznaczamy, że w przypadku uszkodzenia mechanicznego naprawa może zostać wyceniona. W przypadku reklamacji niezasadnej produkt może zostać odesłany na koszt klienta.
Produkt można wysłać do serwisu gwaranta, zgodnie z zapisem na karcie gwarancyjnej lub bezpośrednio do naszego sklepu, na adres: Bonore Al. Witosa 31/115 Warszawa 00-710
Tak, zapraszamy do naszych salonów razem z zakupionym w naszym sklepie produktem oraz dowodem zakupu. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji, prosimy również o przygotowanie karty gwarancyjnej.
W sytuacji kiedy przesyłka jest niekompletna lub uszkodzona prosimy o kontakt z obsługą klienta. Możliwe są 4 formy kontaktu: na czacie, poprzez formularz kontaktowy w zakładce „kontakt”, telefoniczny 22 642 89 42 lub mailowy info@bonore.pl.
Formularz zwrotu/wymiany należy wysłać w paczce wraz ze zwracanym towarem. Szczegółową instrukcję znajdziesz w zakładce: Darmowa wymiana lub zwrot - warunki.
Za zakupiony produkt możesz zapłacić „za pobraniem”, oferujemy płatności on-line PayU, Blik, Apple Pay, Google Pay, płatności kartą Visa i Mastercard, płatności internetowe PayPal, a także płatności w salonach stacjonarnych przy odbiorze i przedpłaty na konto tradycyjnym przelewem. Klient może skorzystać z płatności ratalnych Credit Agricole lub PayU. Oferujemy również płatności odroczone Twisto, PayPo. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce: Formy płatności.
Tak, oferujemy możliwość zakupu na raty z Credit Agricole lub PayU. Klient może skorzystać także z płatności odroczonych Twisto i PayPo.
Jeżeli próba płatności się nie powiodła, prosimy o złożenie zamówienia ponownie lub o skontaktowanie się z obsługą klienta. Możliwe są 4 formy kontaktu: na czacie, poprzez formularz kontaktowy w zakładce „kontakt”, telefoniczny 22 642 89 42 lub mailowy info@bonore.pl.
W przypadku płatności za pobraniem sugerujemy przygotowanie gotówki; kurier może nie mieć ze sobą terminala płatniczego.
Tak, paczkomaty Inpost obsługują płatność pobraniową. Dostępne formy płatności (mogą różnić się w poszczególnych paczkomatach) to płatność kartą, Blikiem lub PayByLink. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Inpost.
Każdy produkt wyślemy do Ciebie kurierem DHL lub do Paczkomat® InPost na terenie Polski za darmo. Dodatkowo oferujemy odpłatną wysyłkę kurierem UPS oraz wysyłkę z dostawą tego samego dnia na terenie Warszawy i okolic. Dostawa jest darmowa dla zamówień powyżej 100 zł. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce: Darmowa dostawa dla biżuterii.
Tak, każdy produkt zakupiony w naszym sklepie posiada gwarancję dystrybutora lub producenta. Serwisy i dalsze kroki w procedurach reklamacyjnych znajdziesz w zakładce: Serwisy i reklamacje.
Wygrawerowany zegarek nie traci gwarancji, jednak nie można go wymienić ani zwrócić.
Klient na podstawie karty gwarancyjnej może składać reklamacje na mechanizm zegarka. Niektóre marki oferują dodatkową gwarancję np. na szkło lub podświetlenie.
Uwaga: Zegarki Ingersoll posiadają gwarancję dożywotnią zarówno na mechanizm, jak i elementy koperty, również te powstałe z normalnego użytkowania zegarka (z wyłączeniem baterii, pasków ze skóry i sprzączki).
Zasadnicze różnice między tymi dwoma trybami:
Opcja przedłużenia gwarancji jest dostępna po dodaniu zegarka do koszyka, objęte są nią jedynie wybrane produkty.
W ramach przedłużonej gwarancji, w przypadku ujawnienia wad zegarka, kupujący może zażądać bezpłatnej naprawy, a w przypadku, jeśli naprawa nie będzie możliwa — wymiany zegarka na nowy, zgodnie z umową. Jeżeli nie będzie to możliwe, zaproponowany zostanie zwrot środków. Gwarancja nie obejmuje wymiany baterii, zużycia lub uszkodzeń mechanicznych: paska/bransolety, koperty, koronki, dekla, szkła, elementów ozdobnych i mocowań oraz ścierania się zewnętrznych powłok.
Grawerowanie jest naniesieniem napisu na dekiel zegarka lub na dołączoną tabliczkę. Grawer wykonywany jest laserową znakowarką firmy Cormak.
Opcja grawerowania widoczna jest po wejściu w koszyk. Szczegółowe informacje krok po kroku znajdziesz w zakładce: Grawerowanie za darmo.
W przypadku wyboru opcji grawerunku czas realizacji zamówienia może być wydłużony o 1-3 dni robocze, w zależności od ilości zleceń.
W przypadku, kiedy opcja grawerowania na deklu jest niemożliwa, proponujemy alternatywę w postaci grawerowania na ozdobnej metalowej tabliczce o wymiarach ok. 5x10 cm, która dołączona jest do zamówienia.
Zamówienia z usługą grawerowania wymagają przedpłaty. Zegarka z grawerem nie można także zwrócić ani wymienić. Wszystkie warunki znajdziesz w zakładce: Grawerowanie zegarków.
Jeżeli po dodaniu zegarka do koszyka nie pojawia się usługa grawerowania, oznacza to, że na danym zegarku nie wykonujemy grawerowania ze względów technicznych.
Zegarki z grawerem nie podlegają zwrotom ani wymianie. Nie tracą jednak gwarancji.
Opcja skrócenia bransolety jest dostępna po dodaniu zegarka do koszyka, objęte są nią jedynie wybrane produkty.
Nasz sklep nie ma w regularnej sprzedaży dodatkowych ogniw do bransolet. W celu ustalenia możliwości zamówienia ogniwa prosimy o kontakt mailowy.
Zamówienia z usługą dopasowania bransolety wymagają przedpłaty. Zegarek ze skróconą bransoletą można zwrócić ani wymienić, konieczne jest zwrócenie wraz z zegarkiem zdjętych ogniw. Dopasowanie bransolety nie ma wpływu na gwarancję.
Oferujemy zakup voucherów i e-voucherów. Wszystkie znajdziesz w kategorii Bony Podarunkowe - Vouchery Prezentowe.
Voucher jest ważny bezterminowo.
Niewykorzystany voucher można zwrócić w ciągu 100 dni od zakupu; opłata jest zwracana na konto płatnika tym samym sposobem, którym zakup vouchera został opłacony. Jeżeli kwota zakupu jest niższa niż wartość vouchera, różnica pozostaje na voucherze do wykorzystania. Jeżeli kwota zakupu jest wyższa niż wartość vouchera, dopłatę można uiścić za pomocą jednej z formy płatności dostępnej na naszej stronie. W przypadku zwrotu zamówienia opłaconego voucherem wartość wykorzystanego bonu wraca na voucher i nie podlega wymianie na gotówkę.
Jeżeli voucher nie działa, prosimy o skontaktowanie się z obsługą klienta. Możliwe są 4 formy kontaktu: na czacie, poprzez formularz kontaktowy w zakładce „kontakt”, telefoniczny 22 642 89 42 lub mailowy info@bonore.pl. Prosimy o przygotowanie kodu vouchera.
Każdy voucher ma dedykowany kod. Aby wykorzystać voucher, należy dodać interesujący produkt do koszyka, następnie przejść w koszyk i wpisać kod vouchera w sekcji „Dodaj kod rabatowy”. Znajduje się ona pod czerwonym przyciskiem „Przejdź do zamówienia”.
W karcie produktu pod czerwonym przyciskiem “Dodaj do koszyka” znajduje się sekcja “Negocjuj cenę”. Po kliknięciu klient zostanie poproszony o wypełnienie formularza. Następnie nasi pracownicy rozpatrzą negocjacje i wrócą z odpowiedzią na e-mail podany w formularzu.
Kod rabatowy ważny jest przez 3 dni.